Logistică și Inventar

Funcționalitățile Modulului

Logistică și Inventar

Descoperă principalele funcționalități ale modulului de Logistică și Inventar dezvoltat de către IntegraONG.

Evidență pentru stocuri

Permite monitorizarea stocurilor de bunuri și materiale.

Urmărire donații materiale

Gestionarea donațiilor în natură și utilizarea acestora.

Gestiune echipamente

Evidență și alocare a echipamentelor către proiecte sau echipe.

Notificări pentru stocuri scăzute

Alarme automate pentru reînnoirea stocurilor.

Alocare resurse pe proiecte

Permite distribuirea eficientă a bunurilor și resurselor materiale.

Generare de rapoarte

Creează rapoarte personalizate privind utilizarea resurselor și donațiilor.

Aplicație mobilă

Aplicația este concepută pentru a revoluționa modul în care se desfășoară comunicarea dintre cetățeni și instituții.

Portal WEB

Platforma are o interfață modernă și intuitivă prin care utilizatorii au acces la informațiile de interes de pe orice dispozitiv.

Raportare și Analiză

Platforma permite generarea rapoartelor personalizate, care oferă o imagine clară asupra activităților și rezultatelor.

Securitate și Acces

Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță într-un mediu securizat, iar utilizatorii au acces oricând la acestea.

Avantajelele Modulului

Logistică și Inventar

Modulul Logistică și Inventar oferă ONG-urilor o soluție centralizată pentru administrarea resurselor materiale, reducând risipa și îmbunătățind alocarea acestora.